laupäev, 14. veebruar 2015

happy valentines day ♥

Mõnusat sõbrapäeva mu blogilugejad!

Austraalias tähistatakse seda küll kui valentinipäeva ehk paarikeste päeva. Minu valentinipäeva on üsna tavaline. Käisin trennis, loen raamatut, teen mõned online kursused uue töö jaoks ja kella 17st lähen tööle,  kus on mul täna eelviimane päev. Restoran on mõnusasti täis broneeritud nii et ma ei taha mõeldagi kui kiire võib täna õhtul tööl olla. Töötan ju bartenderina, ning kuna on veel laupäeva õhtu ka, siis saan vist sadu kokteile sheikida täna pluss meeletult muid jooke teha ja serveerida. Mitte et see mulle ei meeldiks. Meeldib ja mitte vähe!
Jah lugesite õigesti. Eelviimane päev tööl ja kursused uue töö jaoks käivad.  See otsus tuli raskelt, et lahkuda oma lemmikrestoranist aga tuleb uus väljakutse vastu võtta.  Sellest aga järgmises postituses! Ja loodetavasti peaks mu blogi ka nüüd ajapikku huvitavamaks minema nii et püsige lainel! :)

Minu parimad sõbrad! Küll on tore, et kaheksa kuud tagasi ühel kaunil õhtul olen nad mõlemad ühele pildile saanud :) vaevalt seda enam juhtub, sest Marili on nüüd eestis. Nemad kaks pole mind üheski küsimuses hätta jätnud ja alati aidanud, kui mul siin kaugel maal vahest üksinda raske.. sest ma pole just parim otsuste langetaja nt :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar