laupäev, 17. jaanuar 2015

happy new year!

Kuna vahepeal sain oma telefoni parandusest tagasi, saan nüüd jagada pilte, mis juba detsembris tehtud. Oma jõuludest ma eelmises postituses juba rääkisin, kuid oma esimesest "jõulupeost" ma polegi rääkinud.  Nimelt 6.detsembril toimus mu majakaaslasel Nev'il, kes töötab klaasifirmas (aknad- peeglid), firma jõulupidu.  toimus see pidu austraaliale väga tavapäraselt rannas! Kuna üks kutt tema kolleegidest ei saanud jõulupeole minna ja kõik oli niikuinii juba makstud,küsis Nev kas ma tahan tema jõulupeole tulla, muidu läheks see üks koht raisku. Oleksin niiöelda +1. Muidugi tahtsin! Saab randa minna ( ja tasuta süüa- juua ka veel lisaks) :D jõulupidu toimus selle piirkonna ilmselt populaarseimas turismipaigas - Great Keppel saarel. Sinna saab praamiga kuurortlinnast Yeppoonist. Ka praamisõit oli makstud. Kuna aga mina läksin randa, tähendas see automaatselt, et see pidi just vihmane ilm olema nagu tavaliselt kui ma kuskile ilusasse randa lähen. Enne seda oli vähemalt kuu aega iga jumala päev sobiv rannailm olnud. Päevapeale läks õnneks ilm paremaks. Kuidas siis jõulupidu välja nägi?  Praam oli täis topitud esky'sid ehk neid külmkappe kus jooke- sööke külmana hoida, need tassiti praamilt randa, pandi telk püsti, söödi - joodi, mängiti Austraalia rahvuspallimänge kriketit ja algelist rugby't,  ujuti (vesi oli nii soe), jälle joodi ja lõpuks korjati kodinad kokku ja praam viis tagasi Yeppooni, kust buss meid tagasi 30km kaugusele Rockhamptonisse tõi.  Oli tore "jõulupidu" :)





Lõunasöök ranna restoranis. Tüüpiline Austraalia kombo. Steik burger+chips
Piduuuuuu!

Vahepeal olen oma rootslastega üsna palju aega koos veetnud.  Emelie on nüüdseks küll juba rockyst lahkunud, aga need pildid on tehtud detsembris. Käisin järjekordsel jõulupeol. Nimelt Emelie oli +1 oma sõbra jõulupeol, mis toimus rockys ühes western pubis, kus sel õhtul toimus kurikuulus rodeo. Nimelt selles pubis toimub iga teatud aja tagant suur show, kus julged saavad oma julguse, oskused ja ma julgeks öelda et elu proovile panna, hüpates selga hulludele marus pullidele ja kes kõige kauem peal püsib, on võitja ja võidab palju raha. Läksin ka pubisse, kus emilie parasjagu oli ja sain osa jõulupeost :D ma pole midagi sellist oma silmaga varem näinud,  ainult filmidest. See pullisõit oli lihtsalt nii ohtlik. Pullid olid nii äkilised. Nt üks mees kes kukkus maha, pull lihtsalt jooksis temast üle. Nii hirmus! Isegi korvaltvaatajana oli hirmus vaadata.
Selfie ka ikka





 
Kuna austraalias koolivaheaeg lastel hetkel, siis rockys ka toimub mitmeid toredaid asju, nt on linnas avatud carnival, mis on selline tsirkusemoodi asi. Loomi pole, aga on erinevaid atraktsioone. Põhiliselt küll lastele 
aga me hannaga käisime ka ikka proovimas haha. Sõitsime dodgem autodega ja lasime torudest alla, sõitsime mechanical bulliga ja muidugi sõime kohutavat Austraalia " festivalitoitu", mis on nii ebatervislik kui olla saab ja maitseb päris halvasti.




Koolivaheaja puhul on rockhamptonis avatus ka sisehallis uisuväli, kus käisin uisutamas minagi. $16 pilet 1,5 tunniks. Uisuta palju tahad,kui õues 35 soojakraadi. Eestis kui uisutamas käisin, võis nii palju maha kukkuda, kui tahtsid sest mingeid marrastusi läbi paksude talvepukste ei tule. Ma ikka alati käinud õues uisutamas, mitte tartu lõunakas. Seekord olin aga lühikeste pükste väel ja no mitte ei tahtnud maha kukkuda krobelise jää peale. Õnneks seda ei juhtunud!  



Ma polegi blogis veel oma Rockhamptoni elamist näidanud. Siin see on! 

Tagahoov. Aussis on igal majal ohutuse seisukohast kaks ust. Sellel majapoolel on mu tagauks. Maja eespoolest pole ma pilti teinud. 



Köök nii suur nagu tantsuplats. Eks ta paras peldik ole, aga paremat asukoha-hinna suhet on raske leida siin linnas 


 

kuna rockhamptonis randa pole,  aga õnneks 30 km eemal Yeppoonis on, käisin ykspaev seal niipalju kordi olen tahtnud minna,aga alati kui mul vaba hommik siis on õues pilvine. Kuigi ega see väga ei morjenda.  siin võtab päike sama edukalt ka läbi pilvede. Mõned pildid ka rannapaevast. Kookos ja palmipuud. Mmm!

Armsad kohvikud kuurortlinnas Yeppoonis 


15 minutit pusisin seda kookost avada, et seda lõpuks juua





Aastavahetusel olin tööl.  Sulgesime kell 10 õhtul.  Kuna kõik mu Rockhamptoni sõbrad olid aastavahetuseks kusagil mujal mõtlesin alguses et ou nouu mis ma nüüd üksi siin peale hakkan, aga õnneks saime suure kamba töö juurest kokku kes kõik klubisse läksid aastavahetuseks.  Mina, kelle jaoks ikka aastavahetus ja südaöine ilutulestik käsikäes käivad, ei läinud klubisse enne 12, tahtsin selle tänava peal ära vaadata, aga võta näpust ei olnudki ilutulestikku rockhamptonis!!  Olin nii pettunud. Mismõttes ei ole? Aga tundub , et see ainult suurlinnade teema siinmaal. Rockys ainult 80000 elanikku. Juba eelmine aasta kui Aastavahetusel gold coastil olin, oli ilutulestik nt tartu omast kõvasti lahjem. Kuigi see on suuuuur kuurortlinn.  Anyway, aastavahetuse pidu tookaaslastega oli väga lahe. Ja järgmine päev polnud muidugi nii lahe tööl olla, aga pühade tasu 43 dollarit tunnis sündis ikka tööle minema küll :)




Ja lõpetuseks üks pilt snapchatist, kuidas me hannaga kuumadeks ilmadeks valmistume :D tegelt need nokatsid jooksmas käimiseks, sest ilma saab lihtsalt sellise päiksepiste!
Snapchat on siinmaal VÄGA popp telefoni app! Igaühel on see telefonis, eestis vist nii popp pole.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar